Anvelope Falken RI151

315/80 R22,5 156/150L

E C 71dB DIRECTIE REGIONAL
1729.99 lei
<p>Noua anvelopă dezvoltată pentru axa de direcție, destinată pentru transportul regional. Datorită amestecului său inovator de cauciuc RI 151 rezistă condițiilor meteorologice severe. Fie că rulați pe carosabil uscat, ud sau chiar acoperit cu zăpadă: anvelopa RI 151 asigură o tracțiune remarcabilă cu uzură uniformă și performanță excelentă la kilometraj. Noul profil include &quot;Stone Ejectors&quot; (ejectoare de pietre) rapide, elemente &icirc;n relief care &icirc;mpiedică pătrunderea pietrelor &icirc;n anvelope.</p> <p><strong>Caracteristici și avantaje:</strong></p> <ul> <li><strong>M + S și fulg de nea</strong>&nbsp;- caracteristici excelente &icirc;n orice condiții meteo.</li> <li><strong>Amestec inovator de cauciuc (tehnologie 4D- Nano Design)</strong>&nbsp;- performanță remarcabilă la rulare și rezistență &icirc;mbunătățită</li> <li><strong>Desgn nou al profilului pentru axele de direcție</strong>:</li> </ul> <p>- precizie de direcționare de primă clasă pe linie dreaptă și la deplasarea &icirc;n curbe ;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;- urmă uniformă de uzură ;</p> <p>- stabilitate ridicată de deplasare ;&nbsp;</p> <ul> <li><strong>Carcasă stabilă și durabilă</strong>&nbsp;- carcasă de o calitate excelentă pentru o potențială recanelare și reșapare durabilă și deosbită</li> <li><strong>Stone Ejectors (ejectoare de pietre)</strong>&nbsp;-sute de mici proeminențe ajută la prevenirea blocării corpurilor străine &icirc;n profil, protej&acirc;nd astfel anvelopa &icirc;mpotriva deteriorării.</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <p><em><strong>4D - Nano Design - programul inovator de cercetare și simulare de la Falken</strong></em></p> <p>Tehnologia avangardistă 4D- Nano Design permite inginerilor noștri să simuleze la nivle nano interacțiunile complexe dintre compușii cauciucului de anvelope.</p> <ul> <li>tehnologie de high-end pentru cercetarea materialelor&nbsp;</li> <li>reducerea duratei de dezvoltare</li> <li>simularea pierderilor de enrgie/emanării de căldură</li> <li>dezvoltarea amestecurilor de cauciucuri inovatoare, cu rezistență la rulare semnificativ mai redusă</li> <li>analiza profundă a modificărilor compoziției cauciucului de anvelope pe toată durata de viață a anvelopei.</li> </ul> <p>&nbsp;</p>