Nokian Rotiiva HT oferă manevrabilitate extrem de confortabila și adera cu fermitate la drumurile de asfalt și de pietriș. Inovațiile folosite în anvelope includ un compozit special numit "High Modulus Tread Compound", care folosește structura moleculară expandantă a compusului de siliciu și cauciuc, pentru a întări rigiditatea modelului benzii de rulare și imbunatatirea proprietăților de manevrare al autoturismului, o banda de rulare agresiva, cu șanțuri laterale asezate pe umeri și centru, care ajuta la îndepărtarea eficientă a apei și a spărturilor, nervuri longitudinale pentru aderența pe teren umed și intarituri in zona dumerilor exteriori destinate îmbunătățirii preciziei, în special în viraje. Ambii umeri au, de asemenea, caneluri înguste circumferențiale, al căror scop este îmbunătățirea aderenței laterale și reducerea rezistenței la rulare.
Anvelopele Nokian sunt mai silentioase datorita sistemului "Silent Groove Design". Crestaturile semiferice de pe pereții laterali ai anvelopei, care amintesc de suprafața unei mingii de golf, ajută la eliminarea zgomotului suierat enervant, creat de trecerea aerului prin canalele anvelopei. De asemenea, designul reduce rezistența aerului și răcește suprafața anvelopei, îmbunătățind în continuare rezistența la uzură. Pe peretele lateral al Rotiiva HT veți găsi tehnologia Silent Sidewall. Nokian spune că acest compus de cauciuc între peretele lateral și suprafața de rulare filtrează în mod activ sunetul și vibrațiile provenite de pe șosea împiedicând trecerea undelor sonore nedorite prin peretele lateral în jantă și apoi în mașină.
In ceea ce priveste durabilitatea, datorita compusul din cauciuc folosit in Nokian, Rotiiva HT a fost "adaptat pentru utilizare grea" si poate rezista astfel incarcarilor masive pe roata si a contactului direct cu pietrele ascutite, chiar si pe drumurile asfaltate si pietruite. O nouă structură a carcasei și un nou tip de centura din oțel în zona talonului urmărește, de asemenea, îmbunătățirea rezistenței la uzură a pneului. Ejectorii de piatră din canalele principale ale modelului benzii de rulare minimalizează pătrunderea pietrelor ascuțite în pneu.
Modelul benzii de rulare a anvelopei și "pintenii off road" permit Rotiiva HT să "traverseze fără efort și terenuri moi, cum ar fi nisipul si noroiul. Proeminențele diagonale și dreptunghiulare de pe umărul interior ajuta la adrerenta superioara la suprafața drumului în mod controlat, îmbunătățirea tracțiunii și a aderenței la frânare.
Brand |
NOKIAN |
Lățime (mm) |
245 |
Înălțime |
70 |
Diametru (inch) |
R17 |
Model |
ROTIIVA HT |
Indice viteză |
S |
Indice sarcină |
119/116 |
Anotimp |
VARA |
Economie de carburant |
7 |
Frânare pe suprafețe umede |
C |
Nivel de zgomot |
73dB |
Eficiență Clasă |
C1 |
DOT |
2018 |
Nu există opinii exprimate