Continental Tire The Americans LLC intenționează să majoreze prețurile!

Mar 09, 2020

Continental Tire The Americans LLC intenționează să majoreze prețurile!

FORT MILL, S.C. - Continental Tire the Americas L.L.C. intenționează să majoreze prețurile pentru anvelopele de turisme  și dubite - marca Continental și General Tire vândute pe piața din S.U.A., urmind sa intre în vigoare la 7 ianuarie.

În timp ce Conti nu a specificat o creștere procentuală, a declarat că această creștere va varia în funcție de liniile de marketing și dimensiunile anvelopelor. Producătorul anvelopelor a declarat că detaliile specifice de linie vor fi comunicate clienților direcți până pe 7 decembrie.

Ajustarea prețurilor, a declarat Conti, este ca răspuns la escaladarea continuă a costurilor materiilor prime, energiei și logisticii asociate producției și distribuției acestor produse.

Aceasta marchează prima creștere a prețurilor din SUA pentru producătorul de pneuri din mai 2017, când a majorat prețurile pentru anvelopele pentru turisme și dubițe , marca Continental și General Tire cu până la 7%. De asemenea, a crescut prețurile în martie 2017, în S.U.A. și Canada, pe anvelopele de camioane Continental, General și AmeriSteel cu până la 8%.

Conti este cea de-a zecea companie de anvelope care anunță majorări de prețuri în ultimele săptămâni. Altele sunt:

• Alliance Tire Americas Inc. - până la 4% în toate liniile de produse pentru brandurile Alianței, Galaxy și Primex;

• Bridgestone Americas - contul național, flota națională și parcul național preferat pentru toate anvelopele Bridgestone și Firestone TBR și retreadurile Bandag vândute în S.U.A. și Canada, începând cu 9 noiembrie și variind pe linii de produse. Bridgestone a majorat, de asemenea, prețurile pe 1 octombrie pentru toate anvelopele pentru pasageri și uși cu până la 3,5%, variind pe linii de producție și cu 10% pe 24 septembrie la anvelopele DayBar TBR vândute în S.U.A. și Canada;

• Cooper Tire & Rubber Co. - până la 4% pentru toate mărcile de cauciucuri pentru pasageri și ușoare produse de Cooper, începând cu 1 octombrie;

• Giti Tire USA - până la 5% pentru anvelopele pentru pasageri, camioane ușoare, SUV și CUV și până la 10% pentru anvelopele TBR;

• Goodyear - toate brandurile sale de anvelope comerciale și reșapări în S.U.A., cu până la 4%, începând cu 1 decembrie;

• Kumho Tire USA Inc. - până la 6% în cazul camioanelor de pasageri, camioane ușoare și camioane medii vândute în S.U.A., în vigoare la 1 octombrie.

• Michelin North America Inc. - produse și servicii comerciale în SUA cu până la 8% pe 1 decembrie și până la 5% pe anvelopele Michelin, BFGoodrich și Uniroyal pentru pasageri și camioane ușoare din SUA și Canada - ca precum și anvelopele Michelin de două roți - pe 1 ianuarie.

• Nexen Tire America Inc., cu până la 6% la toate anvelopele pentru pasageri și camioane ușoare vândute în S.U. .; și

• Suma Toyo Tire din S.U.A. și sumele nedezvăluite pe anvelopele de pasageri selectate pentru pasageri și ușoare și cu până la 2% la cele mai multe cauciucuri comerciale, începând cu 1 ianuarie.