Nico Rosberg, campion mondial la F1 și antreprenor pentru sustenabilitate, este noul ambasador al mărcii Continental
Mai 27, 2021
Două nume ilustre din lumea mobilității își unesc forțele în cadrul unui nou parteneriat: campionul mondial de Formula 1 din 2016 și antreprenorul pentru sustenabilitate Nico Rosberg s-a înscris ca nou ambasador de marcă pentru producătorul internațional de anvelope Continental. „Nico Rosberg și Continental se potrivesc perfect”, spune Philipp von Hirschheydt, șeful diviziei de Replacement pentru EMEA. „Nico Rosberg a obținut un succes masiv în sportul cu motor, personifică performanțele de conducere la nivel de elită la limită și afișează un angajament multilateral pentru protecția mediului. Între timp, Continental, în calitate de dezvoltator și producător de anvelope Premium, este un purtător de standarde pentru siguranță maximă și performanță maximă în toate situațiile de conducere. În același timp, urmărim o strategie de durabilitate deosebit de riguroasă. Pe lângă faptul că suntem lideri în dezvoltarea de soluții tehnologice compatibile cu mediul, ne-am propus și noi obiective extrem de exigente atunci când vine vorba de practici de afaceri neutre în materie de carbon și durabile pe tot parcursul lanțului valoric. ”
Nico Rosberg explică: „Sunt foarte mândru că lucrez cu parteneri care pun durabilitatea, tehnologia și siguranța în centrul a ceea ce fac. La fel ca mine, Continental este ferm angajat să permită o mobilitate durabilă. Dezvoltarea și inovația în sectorul anvelopelor sunt elementare pentru aceasta. Văd aceste valori comune ca bază a colaborării noastre și aștept cu nerăbdare să lucrăm împreună. "
Un bun exemplu despre cât de bine se potrivesc cei doi parteneri a venit în primul weekend al lunii aprilie a acestui an în deșertul Arabiei Saudite: în evenimentul inaugural al noii serii de curse Extreme, echipa Rosberg Xtreme Racing a ieșit victorioasă - cu anvelopele furnizate de Continental, unul dintre principalii sponsori ai Extreme E. Această serie de curse off-road este contestată în locații deosebit de îndepărtate din întreaga lume, cu mașini electrice special dezvoltate. Concentrându-se pe durabilitate, Extreme E a fost, de asemenea, conceput în mod explicit pentru a atrage atenția asupra efectelor schimbărilor climatice și pentru a le combate prin promovarea proiectelor de protecție climatică la fața locului. Nico Rosberg, împreună cu noua sa echipă de curse Rosberg X Racing, și Continental, ca unul dintre principalii sponsori ai seriei și dezvoltator al anvelopelor off-road folosite de toate echipele, se numără printre cei care susțin Extreme E.
Nico Rosberg este una dintre cele mai cunoscute figuri din motorsportul internațional. Tânărul de 35 de ani a atins apogeul unei cariere de succes ca pilot de curse atunci când a câștigat titlul de Campionat Mondial de Formula 1 în 2016. S-a retras apoi ca un pilot activ și de atunci și-a îndreptat atenția asupra acțiunii climatice. De exemplu, el face presiuni pentru tranziția către soluții de mobilitate durabilă și tehnologii ecologice. Ca investitor, Rosberg susține o gamă largă de start-up-uri durabile care dezvoltă și furnizează produse și servicii inovatoare. A primit mai multe premii pentru angajamentul său, inclusiv Premiul Cultural European pentru protecția mediului și a climei. În ultimii ani, Rosberg a folosit, de asemenea, Forumul Economic Mondial de la Davos, ca platformă pentru a susține soluțiile alternative de mobilitate. Implicarea lui Rosberg în Extreme E scoate în evidență cât de serios ia personal ideea sportului cu motor durabil - în calitate de fondator și CEO al echipei Rosberg X Racing, creat special pentru noua serie de curse. „Extreme E are loc în locații în care consecințele schimbărilor climatice sunt deja clare. Seria s-a alăturat multor parteneri internaționali și locali diferiți pentru a lua măsuri pentru a atenua situația. Oferim acestui număr important o platformă proeminentă - și în același timp stârnim entuziasm pentru mobilitatea electrică și inovația ecologică ”, explică Rosberg.
Acest tip de angajament față de măsuri concrete care promovează mobilitatea durabilă este un alt aspect care îi unește pe Nico Rosberg și Continental în noul lor parteneriat. La rândul său, Continental direcționează investiții semnificative în activități de cercetare și dezvoltare menite să facă producția tuturor anvelopelor sale complet neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2040 cel târziu. Divizia de anvelope a companiei este deja un lider industrial în utilizarea eficientă a resurselor și își propune să reducă consumul de apă și energie în activitățile sale de producție cu încă 20% până în 2030.